Tak for alle jeres besvarelse på brugertilfredshedsundersøgelse 2017.
Vi har i alt modtaget 102 besvarelser fra danske superbrugere.
Herunder ses en grafisk opsummering af besvarelserne.
Hvordan vurderer du våres tlf. support?
Tilfredsheden med vores tlf. support er steget. Dette bla. pga. flere medarbejdere samt vores nye tlf. system med mulighed for at vente i kø eller lægge besked. Vi vil forsøge at mande yderligere op på vores telefonsupport i løbet af det kommende år, så alle oplever at komme nemt igennem, eller som minimum blive ringet tilbage hurtigt.
Hvordan vurderer du våres epost support?
Tilfredshed med vores mailsupport er ligeså steget, og vi vil fortsat have fokus på at svare hurtigt og fyldestgørende på alle mailhenvendelser.
Hvordan vurderer du våres hjelpeforum?
Tilfredshed med hjælpeforum er ligeledes steget, og flere bruger hjælpeforum.
Vi arbejder ihærdigt videre på at optimere hjælpeforum, og vil i sæson 17/18 gøre det nemmere at søge hjælp fra Speedadmin. Derudover tilføjes hjælpetekst på forskellige sider i Speedadmin løbende.
I hvor høj grad opfylder Speedadmin dine daglige behov?
Vurderingen og kommentarer viser en generel stor tilfredshed med Speedadmin, men især 3 emner ønskes forbedret:
- Fleksibilitet i fht timeplan
- Listefunktion
- Koncertmodul
- Funktionalitet i fht eksterne korps
- Brugervenlighed og ændringer i forhold til funktionalitet og sprog
Vi vil forsøge at have fokus på at udvikle programmet mod mere brugervenlighed, overskuelighed og simpelhed. Derudover vil såvel OK15 funktioner og listefunktionerne gennemgå flere opdateringer i løbet af sæson 17/18.
Vi ser frem til at fortsat at yde en god service, og ikke mindst udvikle Speedadmin til at være et endnu stærkere værktøj i jeres hverdag.