Tak for alle jeres besvarelse på brugertilfredshedsundersøgelse 2017.
Vi har i alt modtaget 102 besvarelser fra danske superbrugere.
Herunder ses en grafisk opsummering af besvarelserne.
Hvordan vurdere du vores tlf. support?
Tilfredsheden med vores tlf. support er steget markant. Dette bla. pga. flere medarbejdere samt vores nye tlf. system med mulighed for at vente i kø eller lægge besked. Vi vil forsøge at mande yderligere op på vores telefonsupport i løbet af det kommende år, så alle oplever at komme nemt igennem, eller som minimum blive ringet tilbage hurtigt.
Hvordan vurdere du vores mail support?
Tilfredshed med vores mailsupport er ligeså steget, og vi vil fortsat have fokus på at svare hurtigt og fyldestgørende på alle mailhenvendelser.
Hvordan vurdere du vores hjælpeforum?
Tilfredshed med hjælpeforum er ligeledes steget, og flere bruger hjælpeforum.
Vi arbejder ihærdigt videre på at optimere hjælpeforum, og vil i sæson 17/18 gøre det nemmere at søge hjælp fra Speedadmin. Derudover tilføjes hjælpetekst på forskellige sider i Speedadmin løbende.
I hvor høj grad opfylder Speedadmin dine daglige behov?
Vurderingen og kommentarer viser en generel stor tilfredshed med Speedadmin, men især 3 emner ønskes forbedret:
- Færre museklik (større overskuelighed og brugervenlighed). (19%.)
- Mere fleksibel/pålidelig timeberegning (7%)
- Bedre listefunktion (5%)
Vi vil forsøge at have fokus på at udvikle programmet mod mere brugervenlighed, overskuelighed og simpelhed. Derudover vil såvel OK15 funktioner og listefunktionerne gennemgå flere opdateringer i løbet af sæson 17/18.
Vi ser frem til at fortsat at yde en god service, og ikke mindst udvikle Speedadmin til at være et endnu stærkere værktøj i jeres hverdag.